törnrosa var ett vackert barn, vackert barn, vackert baaarn

 
okej, så vad har jag gjort idag? 
vet att hela världen bryr sig, för jag har typ 10 unika läsare och det är askul HAHA och en fast. och hon äger.
 
anyways, jag gick upp av att klockan ringde kl 06.46 eller något tror jag, (jag kunde inte sova igår för att jag visste att jag skulle upp tidigt (och förmodligen även för att jag sovit typ halva dagen, men ändå) så jag förväntade mig iallafall att vara skittrött när jag vaknade, men icke! jag vaknade som ett jävla skott ur marken som ba JAAAA SOLSKEN, fast det var inget solsken, ingenstans, för det var SKITmörkt ute, som en jävla svart bäck där näcken bor. fy fan. iallafall så vaknade jag lätt, var ganska pigg, åkte till condeco östra hamngatan, DÄÄÄR jag skulle senare åka iväg till högsbo till condecos bageri/lager, vilket exakt ser ut som på bilden ovan! med tanke på hur rik eva olsson är så kan jag tycka att hon lagt orimligt lite pengar på bageriets lokaler, de låg långt uti helvete vid beatrice lesslies gata (hållplats i ingenstans) och den största kylen var tydligen en container. man kanske borde satsa lite på att inreda det lite bättre HEHE, med tanke på den stora summan condeco faktiskt tjänar. har aldrig tänkt på vem som packar varor eller bakar alla bakelser, har bara ätit och varit nöjd, typ. men där jobbar 5 personer sa hon som hjälpte oss, bagerichefen eller vad man kan kalla henne, och det var både kallt och inte så fint där. jävligt ochill arbetsplats med tanke på hur fin den hade kunnat bli.. aja, ANYWAYYYYYY, där fick jag och två andra tjejer, matilda och sandra, packa varor. vad fick vi då packa? jo:
 
- espressobönor
- bryggkaffebönor
- chailattepulver
- päron/ingefära-te
- white-blabla-sharam-eller-nåt-te
 
detta började vi med kl 9.00 och var klara för dagen vid kl två, which leaves me här. hahah. kan meddela att jag luktar så jävla mycket kardemumma och sånt om händerna att jag inte vet var jag ska ta vägen. luktar förvisso gott men har ju stått och packeterat och hällt och grejat med dessa pulver och teer och bönor hela dagen, så är lite trött på lukten.
 
vill även meddela att jag fick med mig mat från condeco i form av färsk pasta med någon ost grej, vilket jag TRODDE skulle vara helt fantastico men det var inte så fantastico som jag hade förväntat mig, tyvärr. alltså, det smakade ju gott, men jag önskar att jag hade med mig heinz ketchup så mycket. det äger. eller condecos bbq-sås som är hur jävla najs som helst. dock liiiite för stark för min smak men whateva. still löv it. deras örtaioli till kycklingciabattorna är också skitgod för övrigt.
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha
 
det var iaf typ det vi gjorde. det gick alltså ut på att man fick stora påsar/förpackningar av pulver/bönor/te, och så skulle man lägga det i små påsar som man först skulle sätta ettikett på (asså dessa säljs på condeco som bara te/pulver/bönor för dom som vill kunna göra det hemma) och sen stämpla påsarna med utgångsdatumet, och sedan hälla i det så det blev rätt vikt. detta gjorde vi alltså med hur många sånna som helst, och detta skulle sedan ut till de olika condecona. dom flesta skulle ha typ 15-20 påsar av allt, men condeco VÄXJÖ HAhaHAHAHAH JA DET FINNS skulle bara ha FEM PÅSAR hahahah. det var kul.
 
nu sitter jag iaf här och har det kult. 
på torsdag ska jag få skriva kontrakt samt få gå kaffekurs! är fan taggad. jävligt jobbigt bara att jag jobbar på palace både dagen innan, samma dag och dagen efter, vilket innebär att på onsdag (imorgon) så jobbar jag 15-00, torsdag kaffekurs kl 9.00, sen palace igen 15-00 och även samma sak två dagar i rad efter. hehe. kommer iaf få para, men känns lite rough.
 
ohwell, vad gör man inte för erfarenhet, stålar och så? det är trots allt kul också! 
julbord är fan skitkul o jobba med!
 
nu ska jag nog sluta skriva för får fan ont i händerna.
farväl ;):PXD=)
 
 
julia åberg, alice sahlin, MED FLERA LOLP - törnrosa
HHAHA dagens låtval är ju slående
socker |
#1 - - C:

Wooooorkin' hard!!!

#2 - - C:

Wooooorkin' hard!!!

Upp