there's really nothing else to say, i can't explain it

 
 
 
 
HHAHAHHAHAH. okej, det här kan nog vara det bästa blogginlägget jag läst i hela mitt liv. med hela 166 kommentarer i dagsläget, och med världens dessutom roligaste kommentarer, tror jag aldrig något kan slå detta blogginlägg. kvinnan skriver bara så jävla roligt, och ja. jag vet inte. gå SERIÖST in på bloggen och läs inlägget, bloggen heter hanapee och sök bara på "bajshistoria" på google så kommer den upp. jag tror jag var uttråkad som fan en vacker dag, och sökte på bajs eller bajshistoria, och så kom denna upp. och jag skojar fan inte, den är fan legendariskt och helt hysteriskt rolig, och jag säger bara, att har ni inte läst detta så GÖR DET för ni kommer fan kissa på er av garv. 
 
ahahahaHAHAHAHAHA läste precis inlägget igen och skrattade fan lika högt igen. roligaste jag hört AHAHAH.
 
jag vet inte hur jag kom på att jag promota denna, men bara kom o tänka på hur kul jag hade när jag läste allt typ. det gäller väl att inte vara torr, eller att man själv inte har typ mag/bajsproblem så man bara blir arg eller generad, men har man inte det så ska man DEFINITIVT läsa. HAHAHHAHAHA jag ramlade typ av min stol 10 gånger och satt och skrattade HÖGT som fan för mig själv i mitt kök, heeelt ensam. inte bara inlägget är roligt, utan allas kommentarer. älskar hur folk reagerat, och fan själva delat med sig av liknande historier. så jävla kul. jag minns inte men höll fan på o bajsa ner mig själv typ av garv. AHAH. passar alla med kiss/bajs-humor, eller folk som bara är allmänt sköna och icke-pryda. HAHA. läs, seriöst.
 
direklänk till världens bästa blogginlägg:
 
 
 
eminem - my dad's gone crazy
socker |
Upp