open happiness

HAHHAHAAHHAHA TAGET FRÅN FLASHBACK, EN JÄVLIGT ROLIG HISTORIA MED EN SOM KÄNNER IGEN SIG:
 
Minns en gång då jag var på släktmiddag och en ganska avlägsen kusin började prata om sin undulat, som just hade dött. Undulaten hade tydligen tyckt väldigt mycket om att sitta på sin ägares huvud, och någon gång i förra veckan hade den gjort just det. Den hade satt sig på hans överläpp, och så hade han på något vis svalt den, han hade svalt den jävla undulaten! Hela släkten torkade ögonen och tittade medlidsamt på min stackars kusin, men jag höll på att kvävas av undertryckt skratt. Plötsligt tittade kusinen på mig och sade "fatta, crookedrain, jag fick inte ens säga hejdå!" och då exploderade det. Jag fullkomligt skrek av skratt och sprang ut ur rummet, kom inte tillbaka på hela kvällen. Har inte träffat kusinen sen dess, men jag är ganska säker på att han inte har förlåtit mig än.
 
 
dock inte rättvist, med tanke på att detta var rövkul o det jag skrev bara var hemskt och olämpligt.. men ändå.
 
cee-lo green - open happiness
socker |
#1 - - Anonym:

I wrote it /C

#2 - - ALEX:

hahahahahha hade varit så jävla kul om du gjorde det ärligt

Upp