i've had better days than this

HEJ!
mitt största problem och min största bov i mitt liv för tillfället: MIN JÄVLA MOBIL. 
 
 
efter dagen i somras då jag kastade sönder min gamla, helt.. underbara mobil (JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET FÖRLÅT DU HADE FAN ANTECKNINGAR SOM BAKGRUND ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÅNGER ÅNGER) så köpte jag en iphone. denna jävla saken suger kan jag meddela, och detta jag skrivit upp här (ska lämna in den på lagning så skrev en lapp åt dom så dom INTE glömmer mina problem) är en del av problemen, de jag kommer på iallafall. gick ju till den där apple grejen o sa vad mina fel var och dom sa att "helt klart kommer den bli som ny om du ÅTERSTÄLLER iphonen, vilket jag gjorde, och allt försvann (ångest igen). detta funkade inte, vilket innebär att jag förlorat ALLA MINA ANTECKNINGAR I ONÖDAN, osv. så JÄVLA sorgligt. inte nog med det så är hela skärmen på baksidan sprucken sedan studenten och jag måste ha skal på, om jag inte vill få glassplitter i händerna (det ramlar av glas hela tiden så man ser in i maskineriet liksom)..
 
det värsta är dock att jag MÅSTE betala för en mobil som kostar 500 kr +/- i månaden, VARJE MÅNAD, vilket hade varit acceptabelt om den inte SÖG och var helt jävla defekt. bajs. så ja, en dag i veckan ska jag fan gå och lämna in skiten. dö. hoppas fan jag får en ny, annars kreverar jag.
 
inte nog med det så är även min egna dator HEEELT förstörd (skärmen har lossnat från "tagentbordsdelen".................... och den jag har nu är min lillebrorsas som jag snott för han har en skoldator för tillfället, men den är också förstörd snart för det är typ så mycket smuts i den eller nåt så den dör hela tiden av överhettning. FAN VAD MITT TEKNOLOGISKA LIV ÄGER NEJ HEJDÅ
 
the submarines - shoelaces 
Upp