HhHhHahahaaahhahahaAHAHAHHA

okej, bästa historian jag läst typ från hanapee's blogg:
 

"Haha nu vet jag inte om någon orkar scrolla så här långt ned, men jag känner ändå för att dela med mig av en extremt störd ”bajshistoria”, självupplevd såklart.

Jag var på semester med min familj i Grekland, kanske var runt 11-12 år, och vi brukar alltid snorkla och dyka väldigt mycket när vi är på semester. Därför bestämde vi oss för att gå ca 5 km bort till ena änden av stranden, som förövrigt låg en bit bort från vårt hotell, där undervattenslivet var väldigt bra.

Väl på plats så blir jag ju självklart riktigt jävla bajsnödig och jag känner verkligen att jag inte kommer hinna ta mig till en toalett, närmaste kanske låg 3km bort. Därför kommer jag på den smarta idén att ”jag kan ju bajsa i havet och sen skölja av mig lite så jag blir ren”. Simmar ut en bit i vattnen där jag bajsar och till min fasa så flyter bajskorven upp till ytan! En riktigt stor bajskorv och jag får ju givetvis panik eftersom det var andra människor där som badade och snorklade. Jag försöker göra lite diskreta ”vågor” med händerna så att bajskorven ska flyta iväg, men icke. INGENTING FUNKADE. Så jag simmade nervöst in till stranden igen, la mig och solade och allt flöt på som vanligt TILLS en man kommer upp ur havet med sin snorkel, han hostar något fruktansvärt och det verkar som att han ska kräkas. Då hör vi honom säga på engelska att han fick en bajskorv i snorkeln.

HAHAHAHA man kände ju sig lagom skyldig! Den här hemligheten om att jag nästan kvävde en man med min bajskorv behöll jag för mig själv fram tills några år efter att det hade hänt, då jag berättade för familjen! Självklar dog de ju nästan av garv!"

 

 

ASSÅ jag gråter fan av skratt åt alla dessa historier, sjukaste jag läst i hela mitt liv, LÄST ALLA JÄVLA KOMMENTARER, och får aldrig nog. MEEEEEEEEER

 

gorillaz - feel good inc (det brutala hånskrattet i början)

socker |
Upp