bilder af mitt liv:

 
kom på massa nya punkter nu!! här är iallafall min lilla gadd. fin men ful. 
nya punkter:
 
- har färgat håret typ ljusare. inte mycket men.. jo, ganska mycket. klippte mig också vilket blev asfult men det växte typ ut igen på en månad. bra skit. färgade även underhåret mörkt som förra hösten!!
- har TAPPAT BORT MIN PIERCING, asså den runda på överörat på bilden, när jag jobbade på café var jag tvungen o ta ut den och den har alltid varit helt störd typ så när jag tog ut den så tappade jag själva smycket, så skulle jag sätta i ett nytt typ likadant, men så GICK DET INTE. växte alltså igen på typ 3 dagar. sen satte jag i en skittunn guldring typ men den var inte så fin, men hade målet att få i en stor igen. sen tappade jag den o sen har jag inte orkat kämpa mer så.. NU ÄR JAG UTAN. livet är fan hårt. funderar på en ny på andra örat istället. 
 
 
 
här är agnes i bryssel. fin............................. ahahahha ja fin
 
 
 
här är jag och rani, också i bryssel!  saknar honom, jävla galning 
vi snodde typ hundra ascoola glas från en bar, jag snodde typ ett asballt med massa rosa elefanter på. hahaha bästa stölden, glas äger
 
 
 
detta var min brors konfirmation. han m.fl skulle dela ut rosor. GISSSA VEM SOM FICK DEN!?!?!?!?!!!!!!!!! HAHAHA. hans ansikte är för övrigt oslagbart 
 
 
 
sen kom balen. och gissa hur ARG jag var den dagen, så jävla arg!! inte konstigt när man ska på bal med sånna här snyggisar. jävla människor, jag såg ut som en bajskorv och hade lockigt hår och det regnade och jag hade ont som fan i fötterna så.. gissa hur jag löste problemet? hahah blev skitfull. fick därför en ful askul kväll.
 
 
 
och fan vilken liten och snygg bild detta var då, haha ne men det skiter jag i. 
 
 
sedan kom fan den bästa dagen i mitt liv: STUDENTEN. ärligt, fan vad alla hade hypat denna dag och jag trodde fan jag skulle dö när den väl kom. när vi stod där i aulan o kärringen ba S3GH, GÅ MOT ENTRÉN, då trodde jag att jag skulle dö. hattar slängda i taket, glada och exalterade som fan, trodde fan jag skulle snubbla när jag sprang ut på den där vackra, blomsterprydda scenen. men icke. jag och anna sprang först, men så sa tanten att vi skulle lugna ner oss, så vi kom tvåa. hahahahah helvete. men ändå. så jävla grym dag och så jävla grymma känslor. shit
 
 
 
SEN inhandlade jag en picatchudräkt. BÄSTA JAG KÖPT ÄRLIGT. köpt på kawaii shop, dagens outfit :PpP nej men denna hade jag fan velat veta vilken affär den inhandlades i så jag var tvungen att ange den. så nu vet ni.
 
 
 
vad träffade vi i turkiet? JO, EN SVART HARE. SÅ JÄVLA SÖT SÅ JAG DÖR FAN KOLLA PÅ DEN 
 
 
och en söt pojke med rosor som pussade alla han såg. pimp
 
 
och sen träffade vi VÄRLDENS SÖTASTE MINISKÖLDPADDA ASSÅ SERIÖST? det kan vara det sötaste djuret jag sett i hela mitt liv
 
 
 
en SJÖGURKA! ja. det är sant. ni fattar inte hur många djur jag sett i år. nästa är på en hund. och sen en sjöstjärna. och en asful fisk som vi fångade i en flaska.
 
 
SÅ. nu får det vara slut på djur. detta var iaf mallorca!
 
 
 
sen kom vi till island!
 
 
där har ni mitt island i bilder. så jävla sjukt vacker resa. åh.
 
orkar inte ens lägga upp bilder från london. räcker med en sånhär:
 
 
 
DÄR HADE NI MITT ÅR I BIDER!
 
pis 
socker |
Upp