första april och jag drog världens bästa skämt



helvete varför blir fingarna fetare när man pressar dom mot sina knän? värt :(
ps, idag äre första april och jag SVÄR på att jag har skämtat så jävla bra! hahahahhaha såhär vare!:
jag har bestämt med en som heter axel att vi ska på bio ikväll, oså gjorde jag såhär att jag slutade svara på hans sms igårkväll, o han ba wtf? typ, för jävligt drygt ändå ju. så ringde han o ba vad vill du se för film? o ja ba ingen. *klick*, typ den! o han ba ?!?!?!?!?!??! RING IMORN
så imorse då, han ba RING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o ja ba ne
oså han ba vill du ens gå på bio med mig? o jag ba ne, asså jag hinner inte det, sorry.. ska vara med några kompisar, bestämde det för 10 minuter sen :(
HAH
han blev vrålsur o ba OK./CARE
typ SKITKUL hahahahaha! sen ja ba HALLÅ JAG SKOJA DET ÄR APRIL o han ba lalalala HOHO
jag äger.

nu ska jag på bio snart, ska vara på bergakungen halv 9, såatteeh..
puss!

socker |
#1 - - bex.:

aha men ja fyller 16 i sep ;D

#2 - - tasha:

kika gärna in på min humorblogg om du har tid <3 kul skämt^^

Upp