niiiicepriiiice




YEEEEEEEEAH
ingen skola idag för mig!
vaknade vid 8, för hade ingen matte på morgonen.
fick ett sms av alle typ en sekund innan jag skulle dra till so:n, redovisning u know, oså står det att det inte är någon so för maria är sjuk! helleuuu, wonderbart eller vad? så jag ba yääääääääääää o typ dog lite. sen så tänkte jag att eftersom det inte är någon spanska o sen bara är elevensval kvar, så behövde inte jag gå till skolan alls! CHILLIDILL! såeah, jag har inte satt min fot i skolan idag (: niiiice.

o imorgon ska jag sova hos sofia svärdegård! ÅÅH
nice. mitt liv = susen atm

socker |
#1 - - LORISSALOVEBOMB:

sv: haha nej tack, aldrig mera skräckfilm för mig. Drömmer fan mardrömmar om Voldemort!

#2 - - LORISSALOVEBOMB:

oj, fel adress blev det ^^

#3 - - ALEX:

hahahahha voldemort <3

Upp