fjälla/flagna/flå

skulle inte jag skaffa mig ett liv?
näääääää
sofia kommer snart
snart
snart
snart
snart ska jag skaffa mig ett liv
men fram tills dess:






det är inte jag på bilden, men..
jag har samma problem! FYFAN
på söndag åker jag till rhodos, helt awesome liksom!
MEN min solbränna kommer RAMLA AV eftersom jag flår/fjällar/min hud flagnar hela tiden. :( vad säger man egentligen? jag säger fjällar.
asså jag fjällar typ 3 gånger på en vecka när jag är utomlands, så när jag liksom blivit brun så ramlar huden av typ! oså blir jag rosa. igen.
HATAR MIN HUD.

ngn mer än jag som fjällar?
:(

socker |
#1 - - louise:

Haha men du är så söt va!

Mitt tips!



Skrubba dig över hela kroppen med skrubbvantar och duschkräm. Gör det en dag innan då åker. Du bränner dig kanske lite lättare i början men ha högre faktor då typ, men det är värt det!

Du får jättelen hy och brännan sitter längree. Sen så är det bara att smörja dig varje dag där nere!

#2 - - alix:

det funkar inte :(

peeling = piss

#3 - - eva:

våta trosor

#4 - - Elias:

Potensmedicin

Upp