skuldfri fast hickig som ett as



woooooooh, äntligen har jag lämnat tillbaka pengarna till nilla!
det tog sin lilla tid, lite pinsamt sådär, men jag lämnade iaf tillbaka dom inom ett år :D duuuktig alex. jag är ärligt talat en dålig returner, jag har sataniska problem med att lämna tillbaks pengar. jag har liksom aldrig pengar. o sen när jag lånat andra grejer glömmer jag att jag har dom oså är det ingen som frågar om att få tillbaks dom, såe.. ja. amanda, fick du dina byxor?!

idag gick jag även och köpte upp mitt presentkort som jag fick i julklapp av pappas giiirl! kändes gött. det visade sig faktiskt vara lönsamt, trots att affären var glitter! jag inhandlade en fett stor hårborste, typ en sån som frisörer har, en gullig ring med en blomma på, toffsar, hårnålar & sist och minst en pytteliten ful ring som jag inte ville ha, men som jag köpte för att hela presentkortet skulle ta slut.
sen åkte jag hem iaf, oså på vägen hem fick jag värsta hickan. frustration.com! oså vare en kille, typ emo, som satt först bakom mig i vagnen o sen gick samma håll som mig, typ 10 meter framför mig som suckade skitlamt varje gång jag hickade :D

sen åkte jag till frölundatorg med mooor, tänkte att det kanske fanns en skinnjacka där! men iiiicke. det verkar bara finnas äkta skinn. och jag vill liksom ha plast! men nää det finns typ inga i min smak. sugigt.
jag köpte 2 vattenflaskor (ascoola) & en jävla glass & inget mer..
meningsfull resa! pricelessss

btw, alle tipsade om denhära gulliga låten. asbra o aschill.
fredag var ownig!
poessblala

socker |
Upp