engelska & livräddning




wah, hade engelska nationella & simprov/livräddning idag!
motherfucka vad läskigt båda sakerna var.
jag började klockan 1 och det var jävligt grymt.
har aldrig haft så mkt sovmorron!
sov dock bara typ till halv elva. men still!
sen på engelskan fick jag mig en riktig chock..
vi hade nationella muntliga prov!
min grupp var näst sista gruppen, jävla skit.
alicia, jag, gabriel o jonas..
bra grupp förutom att alicia babblade på som en jävla.. bajs.
asså hon var asbra o jag ba satt där som en docka o höll käften o nickade då o då. bra aleeeex.
whatever. ämnena vi skulle prata om var fuckade ändå.
typ politik o miljö. way, mina favoritämnen!..
jag vet ingenting om sånt. jaja jag skiter i det. (:

sen då då, så hade vi simprov.
först simmade vi 200 meter som uppvärmning typ,
o sen skulle var o en simma 25 meter, hämta en 50kilosdocka från botten, o simma ryggsim tillbaks 25 meter.
SKITLÄSKIGT VAR DET!
livrädd var jag
haha
livrädd - livräddning
skoj :D:D:D:D:D:D

men iaf,
jag klarade det.
fast jag fick typ panik och ströp dockan hela tiden. sen tappade jag den när jag var 2 meter från mål. HAHA så ful är jag :(
jaja
det var bra.
jag är glad.

socker |
Upp