snö?

who can say where the road goes?

jag undrar när det kommer börja snöa på allvar.
jag vill verkligen veta. är verkligen seriöst galen på att få veta.
lycklig är jag oxå!
det funkade att ta emot en bifogad fil, dvs min idrottsinlämning,
till min data (L)
jag är lycklig.
på fredag ska jag visa petter den o om den e bra ska jag lämna in den.
liksom inte behöva tänka en sekund mer på den!
hhihiahahahh
så glad är jag.

dock finns ju gentekniken kvar.
den lille skiten väntar på mig. bara ligger på golvet och väntar.
ska ta itu med den idag nån gång. kanske.. haha usch

& idag då var det musikprov (fick fel på en fråga som jag vet) & det gick helt okej.
asså jag blev typ sur för jag visste inte var salsan var från eller nåt.
men jag glömde typ bort det o nu e jag ba glad.
hahhaha sen på bambarasten lånade jag elins scarf, eller a, den va typ asstor.
så satte jag den på huvet och vipps hade jag konvererat & blivit muslim!
astufft.
asså jag tycker slöja är asfint! jag vill ha det imorgon.
men jag vet att det är förolämpande att bära slöja i fel syfte.
jag är ju inte ens muslim.
fan alltså. jag är emot griskött ju, jag skulle kunna tänka mig att fasta,
jag är inte emot allah eller muhammed, jag gillar att bära slöja.
jesus, vad är då problemet?
jo, just det, glömde en detalj:
jag är kristen. och konfirmerad. och döpt. och bla.
synd alltså.
sen tyckte theo och dom töntarna att jag var ful i det och så.
fast jag skiter ju i dom men liksom a
dom kan dö.
typ
jaja nu är jag typ uttråkad och ska göra genteknik.
låter ju uppmuntrande.. he
hejdå! puss

socker |
Upp