test om 2009



min finfina bild! älskar den & kmr alltid göra. tog den på en strand!


skulle precis sno en lista från gatc, men det gick inte.
fan att jag inte tänkte på att folk låser sina bloggar!
jag tänker fan inte sitta och skriva av :)
ändå ingen som läser sånt, så whatthefuck!
ska ner på stan med wille nu en stund, vi ska äta 7eleven-brownie & köpa dagbok.
ingen kannibaldagbok, utan en riktig!
puss

#1 - - City:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, åkt in i en magnetröntgen ( LÄSKIGT )

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nyårslöften är inget för mig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja =)

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min väninnas lilla dotter

5. Vilka länder besökte du? Grekland, Danmark & Canada

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, men säger inte vad!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 okt 09 ( flyttade in )

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag är Sveriges nästnäst största anonyma bloggare =)

9. Största misstaget? Min ensak =(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, ryggen =( Diskbråck

11. Bästa köpet? Möbler till min lägenhet

12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar & kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oh, hm. Ingeaning

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Inget jag har tänkt på

16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest & sett världen

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor såra mig

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen & pojkvännen

19. Blev du kär i år? Hihihihi

20. Favoritprogram på TV? Våra bästa år ?

21. Bästa boken du läste i år? "Hur man överlever"

22. Största musikaliska upptäckten? ?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, massor av kärlek från min familj

25. Något du önskade dig men inte fick? Inget som är viktigt

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med vännerna

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen ;)

29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, fester, hemmakvällar & en person <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnney Depp

31. Vem saknade du? Min morfar

32. De bästa nya människorna du träffade? Hm ?

#2 - - alex:

ÅH GUD, TACK!

Upp