hur jävla svårt kan det vara att stänga en dörr?!

helvete! jävla ååååååååååå
fan också, vilka jävla arslen alla människor är
jag säger åt min bror som öppnat min dörr eftersom han rusat in i mitt rum och frågar hur man installerar sims att han ska STÄNGA MIN DÖRR efter sig, vilket han inte gör. jag går o stänger den själv. typ en minut senare kommer pappa in i mitt rum o säger åt mig att städa. så går han ut och stänger inte dörren! åååååå vafan liksom. jag blir så jävla sur så jag dör, men går o stänger dörren.. sen kmr felix in, lycklig som en ärta och vrålar att sims funkar. intresseklubben antecknar gubben! jag ba okej? gå? stäng? dörren? tack? men vad tror ni han gör? han GÅR UT UTAN ATT STÄNGA. assåee jävlar. jag ska aldrig mer bo hemma. efter jag flyttat dvs. har inte råd nu eller tid eller något liv.

det värsta med att ingen stänger dörren är att utanför min dörr spelas SKITHÖG musik, typ jimmy hendrix liksom? okej, fine, lyssna på det liksom men bara det inte stör mig?
jag är störd. på alla sätt.
socker |
Upp