ett dygn @ conne's



gårdagen startade i skolan, en riktigt seg skoldag.
håltimma först, maria var sjuk & so;n inställd.
en timme förjäves! men gött iaf. kollade på fröken sverige,
men hann inte se klart hela.
nån som vet hur den slutar?
sen efter skolan gick jag hem till mor min med en godispåse i näven.
så satt jag och nördade framför datan, käkade godis, duschade..
sen ringde amanda & runt 7tiden gick vi & åt thaimat på becks.
asgott! jag åt nudlar med kyckling & god smak hihi
& amanda åt ris med skiiitstark sås + kyckling.
jag gillar inte starkt så mkt.. får typ ont i gommen & får andingsstörningar :D
haha sen gick vi hem till conne. alle var där & dom lyssnade på ngt asatråkit ljud på youtube som dom tyckte va askul. jag & mandir kollade på bonde söker fru lite.
frans, connes lillebrur som är typ 3 år, lekte katt & delfin & gud vet vad samtidigt så jag hann liksom aldrig riktigt se vad som hände på bonde :d. dock kommer det i repris idag, ska se det snart! 14:40 börjar det för er som är intresserade (A)
sen åt vi kladdkaka & kollade på först asroliga filmer på agges data,
& sen blev det segt & vi gick och snackade på connes rum.
jag hade som mål att lägga mig tidigt för jag var typ avliden av trötthet,
men vi somnade fan asasent ändå! 12 var min gräns typ
men det kan jag ju tala om för er att vi inte höll oss till..
haha men det var najs. jag typ sov och amanda och conne snackade.
jag var så trött så jag inte ens lyssnade på vad dom sa!
shit
ahja.
sen somnade vi iaf tillslut.
kl 10 väcktes jag upp ur en högst konstig dröm av att conne ba GODER MORGON!
typ asfult haha. jag ba nooooooooooes
så åt vi breakfast & dog lite.
sen stoppade conne ngt roligt i mitt hår & nu har jag typ tuppkam.
askul =D
sen när jag & amanda skulle gå hem, gick vi mot bussen,.
så såg vi när den kom o vi va en bit bort.
amanda ba: åh nej ..
ja ba: men asså vi skulle ju kunna springa. vi skulle hinna!
amanda ba: okej, ska vi springa då?
ja ba: aaa.
så kutade vi dit & hann!
askul :d
o nu e jag hemma & äter godis & bloggar <:
värsta goeeeett!
ha det nice, pusshej!
socker |
#1 - - corn:

I LOVE U!

#2 - - alex:

i love u 2! honeybun

Upp