SOMMAREN ÄR KORT.

 
ja, min själ, det stämmer. sommaren är kort. det mesta regnar bort också för den delen. jävligt segt. och vintern är obehagligt lång. just nu inväntar jag bara den där ljusa perioden av livet (ja, den är ju kort som bara den så får kalla den period) och typ.. väntar på att det mörka ska försvinna. vill klippa mig. vill slinga mitt hår igen. vill bara bli brun. vill ha det varmt och gött. 
 
ska dock till frankrike och åka lite alpsnowboard om en vecka eller så, men ändå. jävligt chill och soft och trevligt och något jag icke tackar nej till (har fan förlorat MER än min lilla förmögenhet jag hade = är numera skyldig mamma fan hela världen). men när den resan är slut vill jag se SOL. sol, sol sol. seriöst, kollade väderprognosen för göteborg, och jag kan meddela att den såg fan fruktansvärd ut. VAR ÄR SOLEN HERREGUD HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT LYSA LITE? kill me. 
 
nu ska jag läsa om europakunskap. kul. m. he. ehoigszigjlhzrd
hejrå
socker |
#1 - - /C:

Du borde uppdatera varje, varje dag!!!!!

#2 - - ALEX:

OFTA DU LÄSER

Upp