om inga sorger finns kvar, vad blir vi då lyckligare av?

HEJ VÄRLDEN
 
vad har hänt under denna typ veckan jag inte skrivit ett skit på? svar: IGÅR TATUERADE JAG MIG
OCH DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT
OCH MIN ARM ÄR SÅ JÄVLA SVULLEN JUST NU ATT DEN SER FAN ÖVERKÖRD UT
HAHAHA
 
bilder på plasten som var jävligt blodig och äcklig:
 
så såg min arm ut med plast på då alltså. notera att det är en text o regnbåge jag tatuerat in, inte min gamla drömfångare! 
 
såhär såg tatueringen ut med plast på! :
 
och såhär ser den ut idag (och min svullna arm är fan dubbelt så stor som igår):
 
VISST BLEV DET VÄL FINT ÄNDÅ?
 
måste dock klargöra en sak som jag inte förstår med vissa människor: att tatuera sig gör ont. det gör fruktansvärt ont, speciellt när tatueringen ska färgläggas/skuggas. konturerna känns också, men färgen är fan värst. dom som påstår att det "domnar bort" efter ett tag, eller att det inte gör ont, dom människorna ljuger. eller har något fel på sin smärttröskel. för jag kan lova att denna tatuering gjorde fan jävligt ont. hahah jag frågade tatueraren (patrik på unikum) vad hans värsta kunder är, och han sa "de som svimmar eller börjar gråta". jag garvade åt det han sa, men upptäckte i mitten av utförandet av min regnbåge att jag själv nästan började lipa för att det gjorde så ont. hahahah efter jag var klar sen så svimmade jag nästan, så sa "MÅSTE PÅ DASS" och gick in o satte mig på toastolen och var jävligt yr. 
men jag antar att det är väldigt olika från person till person, men ont gör det. troligtvis mer eller mindre på olika ställen av kroppen, denna gjorde till min förvåning mer ont än min förra. alltså gör det mer ont på utsida arm än vad det gör på handleden/undersida av armen. hahah vem visste.. gick verkligen in till tatueringsstudion, nervös som fan, men med ganska självsäker attityd och trodde definitivt att detta skulle kännas mindre. men nej, det gjorde det verkligen inte. 
 
ohwell. har en liten skorpa på g tror jag på den röda färgen, får verkligen hoppas att det är vad det är och inget annat. har ju lite småproblem med guldallergi osv, får hoppas att jag inte är allergisk mot det röda. HEHE
 
hejdååååååååååååååååååååååå
 
den svenska björnstammen - mörkt kallt ljus
socker |
Upp