the new guy

åh måste berätta att det har kommit en ny kille till våran klass! han e go. ska locka honom till mig och anna så han blir en av oss. mohahahahahahahhahahahawahaha han är död :G nu ska jag göra ett test för jag har fetetråkigt!






Tre-saker-testet


Tre saker jag inte förstår mig på: män, varför man alltid är hungrig typ även fall man ätit en hel stad & varför man är asful ibland.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobilen, ett capo & mitt favoritarmband!
Tre saker jag gör just nu: .. hur mycket kan man göra på en och samma gång? söker detta test något dramatiskt är jag fel människa att svara på det. meeeen: jag bloggar, sitter på min röv och kollar in i dataskärmen.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: resa till alla lyxiga ställen som finns, alltså typ hawaii och sånt, bli så rik så jag typ svimmar, och göra så minst en miljon personer vet vem jag är. eller, typ känner igen mig, o ba AHJUSTE DET ÄR HON!
Tre saker jag kan: leva, äta, dö
Tre saker jag inte kan: typ byta kropp med någon, gå ner i vikt och få förhållanden att funka! iaf i en lång period.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: ditt hjärta, musik (speciellt kent och arctic monkeys och liknande!) och på.. barney stinson. be awesome.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: dansa som en gud, att inte äta så jävla mycket hela tiden & att kunna sova tidigt på kvällarna!
Tre favoriträtter: mmmmmm tacos, makaroner & godis.
#1 - - alison:

Jo det är bara braå! :-) åhh vad gullig du är! Tack. Ja fast sminket är ju photoshoppat efteråt hahha :-P

#2 - - alex:

men ändå! svincoolt :D

#3 - - Alison:

sv: haha tack! uppe på nya blogginlägg på blogg.se startsidan :)

Upp