big wtf..

wtf of the day:

alltså jag har inte glott på tv sen jag typ föddes känns det som, kollar fan seriöst ALDRIG på tv. och nu såg jag det fulaste jag sett i hela världshistorien............................. alltså ni vet, låten shining light med bandet ash? en asbra låt liksom, har lyssnat på den asmycket innan. och så sitter jag o zappar lite, typ reklam överallt, oså hör jag en kärring som sjunger låten på reklam! till nån jävla parfym eller nånting, och hon har tatt låten så jävla hårt! OCH DET ÄR INTE ENS ASH SOM SJUNGER! fulaste fulaste fulaste jag har hört. fy skam förfan.. oså får jag reda på att det är ANNIE LENNOX? faaaan.. skam för världen.

här kommer båda:




ash orginalet. pusssss påre!

sök på annie lennox- shining light för o höra hennes sugversion. kunde tydligen bara lägga upp en video av nån anledning..
skäms man inte? FYFAN jävla cover-häxa

#1 - - tasha:

hahaha awesome bror!<3

#2 - - Anonym:

sv: jadu en lugn helg:)sJ?

Upp