chacha bloggen :(




dagens problem: hur folk skriver hej på sina bloggar.




okej. jag har fått ett stort problem med folk som säger
"chaaaa bloggen"

typ, skitmånga fjortisar som sitter & bloggar/videobloggar ba
"CHACHA BLOGGEEEEEN! IDAG HAR JAG VATT PÅ GINA O KÖPT EN SKITFUL KJOL! PUSS"
typ så. man ba men herrejävlar, tror ni heeelt seriöst, för fulla muggar, att bloggen kan svara? det är ju ingen magisk hemsida som ba "HOLY SHIT, VAR DU HEEELT SERIÖST PÅ GINA? FAN VA FRÄCKT!"
seriöst, skriv bara tja, för ni skriver väl ändå till läsarna & inte till er jävla blogg?
asså, det är verkligen bara det fulaste jag vet. ååååh
och "chacha"? va fan är det då? skriv för helvete tjatja om ni tvunget måste säga det, för det stavas så vitt jag vet inte med ch..

så, nu har jag släppt free min aggression.
just had to.. ändå ingen som läser ju :D *frihet*
snart kmr ett normalt inlägg!
puss
socker |
Upp