jobb, filly & rebex!






JOBB = ont överallt, typ träningsvärk tillomed i händerna, trötthet, EXHAUSTIVENESS om det finns, hunger, DÖD.
jag ska aldrig mer jobba ungefär. fast nu är jag iofs rik. 1000 spänn på en dag är inte fy pyttsan! fast man blir mer eller mindre ett vandrande lik efter några timmar.. anyway, i'm rich!

FILLY = bääääääääst. efter jobbet sov jag hos fillerövpille! det var asskoj :'D vi åt, sen såg vi lite på flickan som lekte med handen. ELLER JAG MENAR ELDEN HAHAHAHA. tänkte handen eftersom fille o jag låg o typ bråttades med fingrarna och typ la händerna i luften o surfade på luften. vi är asnormala o tuffa o sånt.

REBEX = mamma va assen, hon skulle hämta mig hos felicia klockan fucking två o hon kom tio över tre? man ba okej hej tidsoptimizzzzzt. men IAF, så typ 30 min efter ja hade kommit hem va jag med rebeccis! vi typ övade och bytte låtar som idioter :D vi övar inför skolavslutningen, ska sjunga då nämligeeeen. men resultatet blev iaf att vi ska spela antingen soul meets body eller i will follow you into the dark med death cab for cutie. löv them ungefär. vi försökte spela nåra joshua radin-låtar men det gick åt helvete (flanders eller vad man kan säga). HAHA sen åt vi ostbollar & makaroner. de va göTTTTTTT

min låååååånga helg har varit asnice. trots att jag har varit självmordisk över ont i kroppen.


imorgon har vi typ pissinlämning i hemkunskapen. jag o alle jobbar tillsammans, meneee.. ingen av oss bryr oss så vi har i stort sett inte börjat hääähä. bambarasten, o om vi inte blir klara så går vi hem :'D haahaaha bra plan.♥ 
OJUSTFAN på torsdag har jag REDOVISNING i so:n!
typ BIG NONO och BIG UTROPSTECKEN! nä jag orkar inte. tacka vet jag hvitfeldtska när jag börjar där. jag tänker inte ha nån jävla hemkunskap o redovisning om vietnam-krings-knas-skit.. jaja. shit vilket tråkigt inlägg det här blev. MEN IAAAAAAF! NU SKA JAG SOVA. not.
ballar av stål yoyooyoyoy

hejdå iaf neeeeeerdz (intee!, för ni är faktiskt tuffa)

socker |
Upp