haaaaaaaaa haaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hej! jag har inte skrivit på tusen år & tusen dagar (:
jo det har jag men aaaaaah

såhär känner jag mig just nu:

 





hahahahahha alltså jag sökte på glad gubbe på google,
så kom den här glada gubben upp. känner att jag kan identifiera mig med hans glädje, så aah! fint där.
på lördag äre melodifestivalsfinal, jag är inte direkt det mest trogna fanet om man säger så, men jag ska faktiskt kolla ändå! ska sova hos amanda & hennes familj är totally insane när det gäller melodifestivalen.
bara för det måste jag säga en klok sak!;

vem av bidragen vill man egentligen se representera sverige i eurovision?

har tänkt på det en del. är det inte roligt att skicka iväg någon skummis,
typ salem al fakir? no offence salem, men du är en skummis.
eller något otippat helt enkelt. typ nån som inte är så jävla svennebananig.
vi skickar alltid låtar vi tycker är extremt bra typ, (jag tycker dock alla har sugit hittills)
och så när de kommer till esc så äre ingen succé at all.
srsly, carola har lyckats bäst under de typ tio sista åren, o hon suger?
vi måste skicka in något roligt!
jag tycker antingen han regnmannen eller salem eller typ darin!
för darin verkade så nervös så han höll på att skita på sig typ.
askul (:


jaja enough about melodifestivalen. nu ska jag äta spagetti.
gott. nomnom.
pusshej!


(STUDIEDAG IMORGON! chilla påre)

socker |
#1 - - Anonym:

jag är inte smal ;o men tack ändå :)

#2 - - alex:

haha men jag såg ju inget fett sååååååå

ja

du är smal :D

Upp