numb



nationellaaaaaaaaaaaa pruuv.
åh fifan. igår god damn it hade vi vårat första nationella prov:
svenska - läsförståelse. hallå eller :(
det gick fan asdåligt. man skulle va helt djup o jag failade sönder.
förstod inte. gränslandet var temat och jag.. vet inte. jag dog!
jag hatar detta. sen hade vi engelskaprov också, inte lika svårt.
säger jag nu, så får jag säkert asdåligt på det ändå haha!
imorgon har vi svenska nationellt prov igen, fast textproduktion.
man får 2 och en halv timme på sig att producera en text,
en novell, krönika eller insändare typ, som ska handla om gränslandet.
tror jag. har inte fått nåt ämne än precis.
det känns ju skitbra.. absolut................
o på fredag äre noprov. JAG DRUNKNAR I PROV!
no offence guldhedsskolan, men ni suger.
åhåhåhååhå. :(
imorgon ska jag äta singoalla på provet.
vi får dock världens bästa dag.
vi har det nationella provet klockan 9 och så slutar vi när vi är klara.
typ kl elva eller tolv.
CHILLIDILL.
men ändå kassidass. jaja nu ska inte jag skriva mer skit.
ni kanske kan förstå varför jag typ aldrig bloggar.
p l u g g .
pusshej <3

socker |
Upp