&så faller bitarna på plats..

VAFAN?!!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!
nu ska jag berätta något helt jävla SJUKT.
okej kolla här, när jag var liten bodde jag i eklanda.
jag gick i förskolan - 3an i eklandaskolan i suddagumman fram till klass 3P.
på så sätt lärde jag känna rubina, felicia, sofia, robin, blablabla.
då gick typ alla killar i min klass i solängens bk eller nåt sånt, fotbollsgrejs
& alla hejade på öis förutom alexander gustavsson som hejade på ifk.
nu vet ni det.
och såhär e grejen att när jag flyttade till göteborg & började i skolan jag går i nu,
så lärde ja ju känna alla här osånt.
bland annat jakob högberg.
remember hans namn, oki?
han spelade fotboll i typ ngt lag som jag inte brydde mig om.
och sen i typ 6an/7an eller ngt, ja vet faktiskt inte när,
så bytte han skola för han bodde i mölndal eller något.
och då, utan att jag vetat det, började han spela i SOLÄNGEN.
okej, okej. jag samlar mig för att inte skratta ihjäl mig.. :D
och detta har inte jag vetat förens NU när jag ba helt
random satt o kollade på bilder i ngns bilder.
då kom det upp en bild med solängen och vem såg jag där..? XD
jo:
Alexander Gustavsson, Jacob Hallberg, Martin Persson,
Erik Hansson & många fler jag kände igen, och sist men inte minst...
JAKOB HÖGBERG.
AHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHa JaG TROdde JAG SKULLE DÖ.
DeTTA ÄR TYP DET ROLIGASTE SOM HÄNT MIG.
FYFAN VA SKOJ.
KAN INTE SLUTA GARVA.
PUSSHEJ
socker |
#1 - - corn.:

ha ha ha

jag lååvar jag låtsas skrattar

för din skull

älskling

#2 - - ALEX:

TAACK :D:D:D

Upp