igår

igår var jag på amazing thai (!) med victoria, gabriella, cornelia, sofia osv osv. vi var sammanlagt typ.. 9?
det var asgött osånt, nice sällskap & haha ellinor delade med sig av massa private stuff! :D
äntligen känner jag mig inte heelt efterbliven :)
haha jag, conne & ellis satt i gadroben o snackade massa.
askul :)
maten var dock inte så god jag hade hoppats på.
efterrätten tröttnade jag på snabbt.
ja jag vet inte vad det är med mig, men jag åt iaf mycket igår.
billigt var det ju inte iaf..
HHEH
när vi skulle gå sen, var jag o soso typ helt galna och gick rakt ut på spårvagnsspåret och blev nästan påkörda XD så jävla idiotiskt. fan jag skrek skiiiiiithögt. blev så JÄVLA rädd.
det kom en buss i full jävla fart som ba YÄ nu ska dom dö, typ den
vi ba AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
sen åkte jag hem och var uppe typ noll minuter
sen slocknade jag vid 12 och sov görlänge ;)
pussva
socker |
#1 - - corn.:

jag tyckte det va gott!

#2 - - alix:

lägg dig ner

Upp