skjutsar dig hem, villkorslöst



född till tönt
haha töntarna sitter som tuggummi under skon i mitt huvud!
i love it.
srsly jag skulle kunna dö för kent nästan.
alltså.. kärlek i första öronkastet. (L)
haha idag i kyrkan, innan vi uppträdde, david ba:
programmet ser ut såhär:
sång, solidaritet
dikt, låt oss bli dom som försvann
sång, töntarna
ja ba what the fuck!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D
o david ba MOHAHAH SKOJA
ja ba åh. :(
haha när matilda läste min dikt låt oss bli dom som försvann
rös hela jag
det var helt underbart
trodde ja skulle dö
hejdå

socker |
#1 - - Emma Bergström Wuolo, redaktör för Graffiti:

Hej. Jag vill göra dig uppmärksam på att bilden i det här inlägget inte tillhör dig. Det är GP:s tecknare som gjort bilden och den är skyddad av upphovsrätt. Att ladda ner den och lägga upp den i bloggen som du har gjort är ett brott mot upphovsrätten. Jag vill be dig att du tar bort bilden från ditt inlägg. Du kan mejla mig om du har frågor om detta.

Vänliga hälsningar,

Emma Bergström Wuolo

Redaktör på Göteborgs-Posten Graffiti

Upp