res, res, res iväg



jag vill verkligen inte bo i sverige.
jag vill verkligen bli den som försvann, den som blev trött på göteborg, sverige & livet.
den som stack till något mycket, mycket bättre ställe
till någon mycket, mycket bättre plats.
den som lämnade allt som heter tråkigt och sa hej till allt som heter kul.
jag vill inte leva i tristess, jag vill inte vara som en bundgalen idiot som bara ser bilder i huvudet om hur det kan vara på ett annat ställe. jag vill se världen och sedan välja vart jag vill stanna.
det kanske inte finns något ställe i hela världen som är bättre än göteborg.
men jag vill i allafall försöka.
för detta jag sysslar med nu är så jävla lame.
i wanna live like a human, inte som nån jävla tönt som spenderar alla sina veckodagar till att dö.
e dag ska jag skaffa mig ett liv.
inte idag och inte imorgon. men någon dag ska jag göra det.

socker |
#1 - - corn:

åhhhhhhhhhhh

#2 - - alex:

mjau

#3 - - louise:

håller med dig ungefär exakt! älskar din blogg din lilla sötis. puss

#4 - - alex:

bra det louisisen!

hha skoja.

men älskar dig <3

Upp