// det finns inga ord

 
 
- men tydligen gör det det. jag är en äkta googlare, sen jag skaffade iphone har jag googlat på allt i mitt liv, på det som tynger mig, det som oroar mig, det jag skäms över, det som får mig att undra om jag är som jag ska (men vem fan är det?)
 
iallafall så hittade jag detta av en slump när jag googlade på krossade hjärtan och jobbig kärlek eller något liknande, och jag fattar inte. det var så jävla bra skrivet, på så få rader, men ändå så fullbordat, så färdigt, så målande. så beskrivande jag önskar att jag kunde vara, men uppenbarligen inte kan. 
 
och jag vet inte ens vem människan är. vet bara hur jävla imponerad jag är. prins & prinsess-liknelser brukar btw sällan fungera, men här var det ju bara helt klockrent. allt är så kallt och ärligt men ändå så fint. varmt. jag är så glad att jag hittade detta, haha. 
 
önskar att jag hade skrivit det, så jag kunde skryta om vad jag åstadkommit. men någon annan fann orden åt mig, och det är fint det också. 
 
gå in nu för guds skull in här och läs allt denna människa har att säga. 
 
http://mobil.psykologen.bloggplatsen.se/2013/05/01/9790856-karlek-gor-ocksa-ont/
 
adjöööööö
 
 
 
socker |
Upp