hisingen luktar gräs, mamma

sitter just nu och lyssnar på hisingen luktar gräs samtidigt som jag försöker blogga. asså? något är fel på mig, för jag kan fan inte skriva när någon annan sjunger/pratar/rappar/opera/har sig, det går inte. min koncentration faller in i musiken och jag sjunger med och kan absolut inte formulera egna ord samtidigt, HA, fara, fara, farligt! VAFAN PRATAR JAG OM ENS blir så jävla avskärmad från mitt skrivande, måste stänga av musiken, för annars försvinner mitt huvud och sitter där och diggar istället och ba .... yeeeaaah. likadant är det när jag ska sova, VEM FAN kan sova med hörlurar i öronen helt seriöst? okej om det inte är något ljud på men folk som sover med musik i öronen, det är fan inte hälsosamt. eller inte logiskt iallafall, fattar fan inte hur det går till. felicia, min kära vän, gör typ det ibland tror jag, och jag blir så jävla förundrad hur hon inte blir frustrerad och arg och typ börjar sjunga med eller liknande istället för att bli trött? och detta sker alltså när hon INTE är trött men VILL sova, så alltså gör musiken henne trött. HAHA värsta jag hört. okej, ligga o läsa, för då slutar man ju uppenbarligen när man somnat, men musiken pågår ju fan hela natten om man somnar med den på. zå zjukkkkkkttttttttttttttttttttttttttttttt
 
och.. där ville jag inte säga mer om det. mer än att sammanfatta denna lille text med att: JAG HAR KONCENTRATIONSSVÅRIGHETER NÄR DET ÄR LJUD RUNT OMKRING, FÖR DÅ KONCENTRERAR JAG MIG PÅ DET RUNT OMKRING ISTÄLLET, ELLER JA, JAG HAR INTE SVÅRIGHETER DÅ MEN TANKARNA OCH KONCENTRATIONEN FÖRFLYTTAS TILL DET SOM ÄR OVIKTIGT ISTÄLLET FÖR TILL EXEMPEL MIN BOK ELLER VAD JAG NU GÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
 
okej ärligt skulle aldrig ALDRIG skriva en XD-gubbe med vilje om jag inte vore så jävla ironisk hela tiden. förstå mig, de fulaste gubbarna som existerar är: 
:p
:P
;P
;)
x)
xP
xD
Xd
XD
^^
^^,
^^.
>.< 
=P
 
MED FLERA, men nu vet ni, så lägg av med att skriva sånt trams. ;P 
 
 
navid modiri och gudarna - hisingen luktar gräs
socker |
Upp