hahahah lol

JA, nu var jag tillbaka igen.
 
kände bara att jag ville blogga igen nu. inte för att få läsare eller något (blev dock jävligt förvånad när jag såg att det har varit typ 20 pers inne på min blogg denna veckan, helt otroligt med tanke på min höga närvaro hehehe :PPppXDOJGSOJGEO) men för att jag har lust.
 
HA.
 
satt i min dusch (ja, jag sitter ner när jag duschar) och blev bara jävligt sugen på att skriva här igen. just för att jag vet att ingen läser och det är det som är så jävla gött. åtminstone ingen jag känner, kanske tjugo stycken främlingar, men gött är det. jag älskar att blogga ju. fast. ordet blogga låter så jävla störande. typ som att jag ska skriva "hej, här är min outfit of the day :P". hatar för övrigt :P-gubbar, dom borde fan förbjudas.
 
MEEEEEN iallafall. 
för att göra en liten update om mitt liv så ska jag skriva en lista på vad jag gjort på sistone!
här är min livsuppdatering:
 
- blivit singel. alltså ingenting positivt eftersom jag fortfarande saknar mannen jag var tillsammans med. DETTA HÄNDE I APRIL KAN NI FATTA ATT JAG FORTFARANDE SKRIVER SÅNT HÄR. aja så är iallafall fallet. inte direkt som att han skulle läsa detta. skönt.
- äter just nu en clementin. eller nej, där ljög jag, för jag har inte skalat den än. men snart
- har ju tagit studenten!!!!! också för typ hundra år sen. nej 1,2,3,4,5.. typ ungefär 5 månader sedan. ändå sjukt. nästan ett halvår av frisk luft. eller a, ganska deprimerande luft men ändå. saknar verkligen inte skolan men saknar kanske att ha någonting man vet att man till 100% verkligen ska göra. 
- EN TILL KOMMENTAR PÅ MIN FÖRSTA PUNKT: skrev jag verkligen det där som första punkt? ärligt måste börja leva singellivet eller nåt
- jaaag har............. varit utomlands! typ hundra gånger! en gång i bryssel, belgien, med skolan. det var fan kul. en gång i turkiet med mina väninnor amanda och malin. en gång på mallorca med mina kära päron. eller a, ett päron och hennes nya familia. en gång på island med min pappa och lillebror. en gång i london med mina två andra kära väninnor cornelia och felicia. HAHA. fan vad många länder jag har varit i. FEM. detta har alltså också hänt sedan typ.. maj
- jag haaaaaaaaaaaaaar... FÅTT ETT JOBB. och sedan sagt upp mig. jobbade på café kosmos, helt horribelt jävla ställe. eller alltså, jag gillade min chef, mina jobbarkamrater och så vidare. men det var en snubbe där (familjeföretag så han var en av bröderna då) och han betedde sig så jävla illa. så jääääävla illa. kan inte ens uttrycka det i ord. så jag sa upp mig, mest för att jag planerat att flytta till oslo med amanda men även för att han var dum i huvet. så skulle jag sluta den 1 november, men en vacker dag, sisådär den 25 oktober eller nåt så var han så jävla elak mot mig och alla så jag sa att HEJDÅ JAG KOMMER ALDRIG MER TILLBAKA. så gjorde jag inte det. skönt som fan.
- jag har fått en arbetsintervju, IDAG fick jag mailet, hos condeco. gruppintervju stod det, kommer ju shitta my pants av nervositet. palla att jag ska sitta där och prestera röven av mig när andra sitter och lyssnar. kommer ju gå som smort :PpP
- jag har inte växt något mer. kanske på bredden men inte fan på längden iallafall. hahah inte för att jag förväntade mig det, men ändå. jävla människor, har typ träffat hundra pers som ifrågasatt min ålder. HÅLL KÄFTEN JAG ÄR NITTON NI BEHÖVER INTE SE MITT LEGG, INTE OM NI INTE ÄR VAKTER 
 
sen har det typ inte hänt mer. ändå ganska mycket måste jag säga, under loppet av typ ett halvår.
HAHA 
- sista punkten: har tatuerat mig igen också. en ful liten jävel blev det. hemmagjord, bakom örat. ett tvillingtecken. troligen den enda tatueringen jag kommer ångra och även den enda jag förr eller senare kommer tatuera över. men men sådant händer. snart kommer nästa big mama tatuering på arm eller ben!
 
så. nu orkar jag inte skriva mer. icke om sådant här. nästa inlägg blir en sammanfattning av mitt liv i bilder. inte hela livet då men denna period som står ovan. hahah.
 
hejdå!!!!!!!!!!!1!ett
socker |
Upp