aaaalways, i wanna be with you -- and live in harmony, harmony OH YEAH

sommaren var fin den :pPP #cherry XD
(måste sluta skriva sånna smajlisar, ingen fattar min extrema ironi typ)
 
 
HEEEEEEJ
 
under två dagar har jag: arbetat. var? på condeco. ja, jag är anställd nu HOAHOAHOA, inte skrivit på kontrakt än dock, men känns ändå bra. wanna know something tragiskt? jag har ont i fötterna. har fan jobbat 8 timmar idag!! mitt första heldagspass någonsin på ett café, känner mig pr0. kom hem, ringde amanda, kom överens att hämta henne 5 minuter senare med bilen för att åka till maxi. det hände också. köpte mat, asbra mat!! serranoskinka, grillad kyckling, pålägg, SÅ JÄVLA BRA SKIT. 
 
har tänkt att varje dag (/varje gång jag skriver, blir ju inte varje dag alltid kanske) kan jag skriva en liten trajvlig lista på saker jag tycker om. fick inspiration från navid modiri. eftersom jag inte trivs så jävla bra just nu med allt (typ, i princip, där jag är) så kanske jag kan göra det om jag skriver saker jag gillar! 
 
lista på saker jag tycker om: 
 
- filmen "vi är bäst" - den är så jävla rolig och handlar om typ barn som är 13 år som är punkare och äger. SE DEN, jag och conne skrattade ashårt åt den. såg för övrigt den igår kl typ kvart i 7 på kvällen, sen efteråt hade vi inget o göra så vi gick o såg en till. HA
- cleo, min vackra och underbara katt som dricker ur mitt vattenglas HELA tiden och slickar på mina mackor innan jag sagt LÄGG ÄGG NU VA. fast det kan hon inte göra för hon är en katt
- att mitt hår känns långt. iallafall i jämfört när jag klippte det för typ 1-2 månader sen. då var det askort. det har bara växt typ 2 cm (har utväxt efter slingor så vet exakt hur långt det växt) men det känns som förr. SOM FÖRR <3<3<3<3<<<<<<33333333333333333 lol
- messmör (ärligt världens bästa pålägg på ljust bröd)
- ko ost (dvs skrattande kon ost) VILKET btw plötsligt folk också upptäckt är gott uppenbarligen. är fan på maxi ofta med amanda och VARENDA JÄVLA GÅNG är KO OSTEN SLUT. ärligt!!!!!!!!! köp in mer, folk har blivit vettiga
- sugarbabes med låten "about you now", eller alternativt timo räisänens version. båda äger, men hörde sugarbabes i bilen på radion så det kändes mer speciellt.
- att köra bil, EXAAAKT så man vill, med EXAAAKT den musiken man önskar. så jävla bra! kul! fint :p hahahahah älskar o köra runt ba. därför jag är på maxi typ hela tiden. fast nu är det ju då så att bilen är typ cp, eller snarare min mobil kanske. så kunde inte lyssna genom mobilen. därav radion........ men ändå!!!!! livet
- one tree hill. HHAHAHA jag får fan lägga av 
- mina ANTECKNINGAR PÅ MOBILEN GUD NÅDE IPHONESKAPAREN OM DOM FÖRSVINNER IGEN HELVETE
- när man skriver något som faktiskt låter helt okå bra. i diktväg alltså
- mitt täcke med bamse på
- felix mobilladdare för min är trasig
- pasta, trots att mamma säger att det är onyttigt. TYST MAMMA
- att tjäna pengar 
- snowboard!!!!!!!!!!!!!!! och speciellt att se fram emot att få åka på en resa där man tillämpar denna sport :pP hahah inte för att jag har någon resa planerad men ändå. käft
 
DET var min lista på saker jag gillar. soft
imorgon ska jag lyssna på post-rock. fina nights! nights! spelar på fängelset. ändå fett, där har fan jag sett chemical vocation. och nu ska samma scen gästas av postrock!!!!!!!!!! lol käft alex. aja
 
nu ska jag.. kolla på one tree hill. ja
GODNATT KÄRA LIV OCH MIN ENDA LÄSARE CORNELIA, TACK FÖR IDAG
 
erasure - always
#1 - - Anonym:

Vi äger!!!!!!

#2 - - ALEX:

sannerligen <3

Upp