walla (snart drar jag igen)

en resa värd att minnas var verkligen österrike. men nu, eller a, imorgon klockan exakt sexton nollnoll går bussen till alperna igen, denna gången till val d'isere i frankrike. jag är överväldigad att detta kommer bli så jävla najs. var där förra året över nyår (2011-2012 alltså) och det var jävligt ballt. är nu påväg dit igen och mitt hjärta bultar fanimej av extas. hahahah mitt hjärta brukar iofs bulta ganska ofta men idag bultar det alltså jävligt mycket. är så jävla taggad så jag nästan ramlar ur sängen. vem fan ramlar ur sängen liksom, den är ändå bred. JISSESZSZ. 
 
jag måste sova för imorgon ska jag på lektion kl 8-11 och sen hem och packa snabbt som fa-an. jag är så rutinerad <33333333333333333 kommer typ glömma pass och biljett, kommer bli så soft, ex de. PÅMINN MIG SJÄLV ATT JAG SKA INTE GLÖMMA BILJETTEN, har inte ens skrivit ut den än. helvede. 
 
puss på er, ska nana. GODNAAAAAAJT
socker |
Upp