det finns inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

det här skrev jag den 15 november 2013 kl 01:33, direkt taget från mina anteckningar:
 
"du vill bara ha någon som går bredvid dig.
nej, det vill jag inte. 
hade det handlat om vem som helst så visst. men det spelar faktiskt roll.
jag vill gå bredvid dig.
gått på samma gatstenar
gå på samma människa. var är du? jag saknar dig så jävla mycket.
 
 
helt ärligt fattar jag inte jättemycket. eller jo, antagligen. grammatiken/upplägget låter ju förjävligt ibland, typ det där med gatstenar o gå på människa. hahahah. men jag antar att jag bär på en saknad, en saknad som inte ens kan vara laglig. så jävla ont gör den. och när jag är full (vilket jag åtminstone troligen var här) blir den så jävla stark att det är inte ens nådigt.
 
pallar inte hur konstig men så klar man kan vara ibland. orkar inte mer..
 
 
 
kent - det finns inga ord
Upp