WADDUP

heeeeeej finisar. eller a, om det nu finns någon som minns denna bloggen som ens går in på den o läser, men eftersom jag uppdaterar typ en gång i livet så känns det ju lite onödigt.

nytt i mitt liv:
jag har ett snuskigt prov imorgon som är så ointressant så jag dör. jag tittar istället på dexter och tvittrar, har faktiskt funnit twitter att vara lite kul. vet inte varför, men mark levengood skriver alltid så roliga saker så man blir glad.

jag är arg på min mun för jag börjar få visdomständer och det gör ont.

jag har köpt en målarfärg där man kan måla på tröjor o sånt så det inte åker av. det är jävligt kul, skrev precis WADDUP på en tröja. jag är störd fan.

märkte precis att det suger röv att blogga via mobilen. palla. jag vill skriva en dikt men det är fan svårt :( kommer inte fram till några bra ord eller någonting. ibland låter ju allting bara så jävla äckligt dåligt.
nu ska jag se dexter vidare. PUSSS

Upp