det närmaste dygnet har jag..

haft så kul så jag har typ försvunnit! älskar fan mina vänner! hah låter så jävla gay men det gör jag. som fän.


sa aldrig att jag var normal eller så
vi är fetast snyggast och bäst i vilket fall!


bra upplösning oså
vi hitta en rund sak på 7eleven iaf ihih


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaha nån lycklig själ hittar förhoppningsvis denna!
synd att jag glömde den i fickan bara..


vi hitta ulla i tidningen! omashit


skev-d-t ahhhhhhhah. conne och jag letade presenter o dylikt på stan!


vi va fräna på en affär! jc typ


sen blev conne helt grön
o sen gick vi hem till mig och åt thaimat och pratade och hade det chill i en skål med dill!
sen gick hon hem och jag anslöt mig till mina läxor. kul i ett cykelhjul.

är aptrött. sova? :pPpP

#1 - - Connä:

:))))))))))))) LIVET ÄR GOTT!

Upp