impulsiv fredag



tjeeenis!
detta var något utav de konstigaste kvällarna jag varit med om! okej tvek men ändå lite skoomt. okej, det började helt fult med att jag inte var i skolan för vi deltog i någon EU-tävling där man kunde vinna en resa till bryssel, varav vi kom typ sist. sen åt jag, agnes och anna på jensens böfhaus eller vafan det heter, och det var gött som saatan. sen snodde vi 4 heliumballonger därifrån, så jävla kul. jag vet dock inte om det är illegalt eller inte, kände mig iaf jävligt biffkrim. hur som helst så satte vi oss i typ nordstan och sjöng vackert. sen åkte vi hem och käkade, igen, och sen blev klockan mickeet! så skulle jag åka till anna i fiskebäck, och det tog typ 1 timme. var väl hos henne vid 10 tror jag, och så sa hon att jag inte kunde sova där för hennes brorsa skulle göra det med sina kompisar eller nåt.. så jag var tvungen o åka hem sen. så tog det 40 min in till stan, och så stod jag där när klockan var typ 1 - halv 2 och ba JAHAAA. oså var det nåt cp med 10an för den gick inte, så ja ba yeah. så ringde simon collao och mathias heinö och fråga om jag ville komma hem till dom. o ja ba jaaa. så gjorde jag det, helt dampigt lycklig över att komma till någons hem! så sov jag där, somnade dock sent som satan, typ 6, och knödde i simons bäddsoffa med matte. sen vakna vi vid 11 och så dega vi i typ 2 timmar o sen åkte jag hem. o nu har jag varit hemma en stund och ska snart till erik och se på eurovision song contest! haha jävla fultävling.. är saade ens bra? aja, orka
pusshej!

Upp