uppdaterad ipod, JAAAAAAAAA





ett ord räcker, den e läcker
haha skubba. men en sånhär gammal men vacker ipod har jag och den är precis nypåladdad med asmycket musik! gammal och ny. jag är mest stolt över electric banana band och roger pontare. ÅH ROGER ♥ vindarna viskar definitivt hans namn i mitt öra. anyway, jag är en lycklig hest även fall jag inte har en ipod touch eller en iphone, för jag behöver inget av dom. jag är lycklig!
PUSS

#1 - - Therese:

SISTA CHANSEN!!! Var med och tävla om DAGENS BLOGG här -> http://theresejonssonn.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

#2 - - Peo:

Sugen på att tävla lite?

Jag har en bloggtävling på G, "Dagens Låtar".

Du får jättegärna vara med.

Det ända du behöver göra för att vara med

är att:



● Ge tips på en av dina bästa låtar och gärna

ett Youtube länk till låten, vissa låtar finns nämligen inte på Spotify och då är det svårt för mig att välja.

● Du får inte ta samma låt som de andra.

● Glöm inte fylla i bloggadressen och namn.

Tryck på länken under :)

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-3.html#comment

#3 - - Peo:

Sugen på att tävla lite?

Jag har en bloggtävling på G, "Dagens Låtar".

Du får jättegärna vara med.

Det ända du behöver göra för att vara med

är att:



● Ge tips på en av dina bästa låtar och gärna

ett Youtube länk till låten, vissa låtar finns nämligen inte på Spotify och då är det svårt för mig att välja.

● Du får inte ta samma låt som de andra.

● Glöm inte fylla i bloggadressen och namn.

Tryck på länken under :)

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-3.html#comment

#4 - - Danielkl.com:

=)

#5 - - Therese:

Hej :) allt bra? ♥

#6 - - alex:

ojääääääävlar här gick det undan!

spam <////3

Upp