don't know why i can't locate this feeling (that i would rather be with you)





mando diao - sheepdog
, säger jag bara. big love.





idag har jag varit i skolan från 8 till 4, har haft 1 prov och 1 redovisning. så jävla skönt att ha dom ur världen nu! wallawalla nevah again BAIBAI, typ så. asgötttttttttttttt
nu sitter jag och drömmer mig bort i takt med att björn dixgård sjunger halsen av sig. fett bra. mandooo ♥! gullisar. för övrigt är jag ikapp i matten igen! O-O-O-A-A-A-ALLVARLIGT TALAT, JAG ÄR IKAPP! wonderbaart.
OJUSTE! igår sprang jag på soso på väg till skolan! vi är så jävla dåliga,  jag o soso. tiden finns ju men varför ses vi inte? röv
anyway är jag lycklig idag. det var jag inte igår så mycket! somnade halv 4 inatt, inte så okej. fast är inte trött idag iallafall. ultra-stål-otrött är vad jag är.
nu ska jag dö! pussssis

Upp