alabama, arkansas, i do love my ma and pa, but not the way that i do love you




hej jag är en röv

MUY BIEN! jag har äntligen bestämt mig över mitt destiny, över mitt år i 2an. jag tänker inte läsa spanska mer! hatar, hatar, HATAR det så jävla hårt, och nu tänker jag ge fan i det. ÄNTLIGEN ♥
o ni ba: jaha, går det ens att göra så?
o jag ba: ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HIHIHIHIHIH. ska börja läsa franska steg 1 istället, fatta hur lätt det kommer vara i jämfört med spanska steg 4? fyfan vad jag är smart. åt helvete med merit-jävla-poängen, jag tänker skaffa dom på annat sätt. t.ex. engelska c! (matte c är tyvärr uteslutet pga bristande kunskaper..) hohoh jag är en smart brud med goa framtidsplaner! HAHA gay 
aja, nu ska jag ner och slänga sopor och sen ska jag se på top model. MUUUY BIEN! eller, tra bieeen som man säger i frankrike? nåt sånt.
pusshaj!

elever |
Upp