how iz lifah?

heeeeeeeeeeeeeej, kolla min fina smajlis:
okej, den e asful, men ändå.

för att ni är så intresserade av att veta hur mitt skolliv ser ut (nej jag har inte slutat än) så ser det ut såhär:
- inga prov kvar. aAHAH WAALLA MITT LIV ÄGER. ps, detta inkluderar även nationella prov. fast vem fan skulle ha sånna såhär sent? aja! LÖV <3
- inga läxor kvar. AIOJJ ´T<ITSZJIYHD DMWAUPTGOSE. det är allt jag har att säga om den punkten.
- skolavslutning denna fredagen, dvs 10:e juni. alltså.. jag finner inga ord. om mindre än 3 dygn har jag gått ut ettan? GÅTT UT ETTAN FÖR BÖVELEN, SKOJAR DU MED MIN MAMMA? nej det tror jag inte. åååå.. nästa år är vi inte minst längre på skolan! HIHI. eller a, minst i längden är jag väl fortfarande, men inte det jag syftade på. PUORIJDHSJIETK <3
- har funnit min skolavslutningsklänning. ja, det är sant. den är blå och vit och det kanske kan ploppa upp en bild på den nån dag. HIIHGUHIHI
- jag har aldrig mer naturkunskap i hela mitt liv. det är sant. DET ÄR SANT! asså shit. det har varit det absolut tyngsta ämnet jag har varit med om hittills, vilket är jävligt lustigt då jag faktiskt går i samhällslinjen.. alltså, man trycker ihop en nk-A kurs på en termin och en nk-B kurs på terminen efter. idioootiskt. men det känns så jävla bra, för jag fick mvg i både A & B, helt sjukt lustigt att jag ens lyckades, men jag är så jävla glad och hoihi så jag dör! för jag AVSKYR naturkunskapsplugg! sorry ulf, men det är sant. nu är iaf kurserna avslutade och i varken 2an eller 3an ska jag behöva uppleva dem igen. ÅÅH!
- nu är det bara 2 år kvar.  jag såg så jävla många lastbilar, studenter o allting på stan de senaste veckorna, och faaan vad man längtar. vill bara ta den, ta den där jävla studenten och aldrig mer sitta i ett klassrum och dö. å fyfan. men jag tänker såhär: 1, jag går på en inte så jättepluggig skola, dvs en gaaaanska slapp skola, 2, jag har endast 2 år kvar i gymnasiet vilket är helt bombat och 3, jag har SOMMARLOV PÅ FREDAG! oherre.. nu dör jag. 

vet inte om jag kommer uppdatera mer för sommaren ä ju här och jag orkar inte inte ha ett liv. eller a, inte för att dom som uppdaterar ofta inte har ett liv, mene.. a, ni fattar. no offence. aja, ska sluta babbla, det gör jag alltid så jävla mycket.
hoppas ni får en underbar sommar, för det ska jag ha. puss! ♥

ps:


wiiiie!

elever |
Upp