fiiin helg med fiiiina brydar!

åh har haft en kämpebra helg, serri!

fredag: var med dante och hade det mysigt! såg på saw bland annat och fick ett agrodampanfall av pappa av någon anledning. missbildat men kul.
lördag: åkte till björkö till agnes med sara, malin, amanda och anna. det var så jävla fränt! ahaha vi badade och var i hennes uthyrningshus typ, och bodde där och hade det så jävla mysigt och kul och cpdampigt och fräckt och aaaa. har dock inga bildbevis men jag orkar ej. film finns @ fb!
söndag: .. dock fanns det inte tid till sömn, typ, ALLS. vi somnade kl 7 och vakna typ 9. kul! värt! mycket sömn EHJEHEHEUIHYSG. fml, kommer vara död imorgon på jobbet. men det var värt ändå, för detta är dom goaste brudarna jag har mött i hela min livshistorie typ, så its lugnt. screw sova. ska sova nu! hah är glad att det regnar, dagen kommer sovas bort.

imorgon: upp med tuppfan & börja jobbet kl 07.15 (har fått tillstånd att komma en kvart senare p.g.a. min trötthet på jobbet hahahha), och sitta och dö. kul liv ♥ fast ne. fast ja. mitt liv är helt ok HIHHIHIHIHI ♥

pousssazzzz gonatt (morgon? dag?)

Upp