sweet seventeen




det är en gammal bild, men jag har inte glömt bort dig nilla. vi träffas, typ aldrig, men du finns fortfarande där nergrävt i mitt hjärta någonstans. trots att vi inte ses någon gång. vet du vad den här bilden heter? hittade den på min data, och kom på att JÄVLAR DU FYLLER JU ÅR IDAG? vet du vad den är döpt till?
: bbbästis.
haha, lol. jag vet, namnet. b-b-b-b-b-b-b-bästis. beeeeeeeee gånger treeeeeee. men, bästis ändå. vi har varit bästisar en gång. och även fall vi är långt ifrån ovänner, är vi fortfarande inte med varandra. vad hände? får ändra på det, nilofar. haha, kommer fan ihåg när du gick loss varje gång man sa ditt riktiga namn. det är inte ens fult ju? typ som när folk kallade mig alexandra. vafan, vad är det för skit egentligen? det är ju så man heter, så vad ska man annars bli kallad?
ohwell, ska inte sitta här o snacka massa onödigt crap. tänkte bara säga att jag saknar dig, och grattis på födelsedagen. klockan är åtta minuter över fyra, och jag tänker på tiden då det var du och jag och soso. då det en gång var i era armar jag grät i (om du kommer ihåg?)
du är go.
miss u, alot
så, let's change this crap. this not-träffa-varann-thing.
puss & grattis på sjuttonårsdagen, nilla.

socker |
#1 - - nilla:

åh, gud vad du är söt!

nej jag vet. vi ändrar på oss. i vilket fall som helst så älskar jag dig iaf!!

(och ja, jag kommer ihåg bebis) du är bästbästbäst.

tack <3

Upp