dansar till slagen av ditt hjärta





det är verkligen inte jag på bilden, och om det hade varit jag hade jag flinat så jävla hårt för jag vet att jag inte kan göra så egentligen.. dessutom är hon rätt ful




idag var jag på min kära hiphop! klockan halv 5 till halv 6 på dansforum. seriöst, jag är så dålig så dålig så dålig på att dansa men det är så kul så kul så kul! innan tyckte jag det var så jävla tråkigt, så jävla apsegt att jag ville kissa ner mig typ. men nu, just idag, var det fan bara härligt. OMG JAG GILLAR ATT RÖRA PÅ MIG! revolution :D hur som helst, olga och dom är så jävla mycket bättre än mig. och pernilla ser ut som en riktig badass-hiphopparrrrrrrrrrrrre och jag ba "VAD GÖÖÖR LÄRAREN NU HAHAHAHAHAHAH" o typ kollar runt omkring och kliar mig i huvet och gör något annat. så fint!

nu ska jag skölja ur min inpackning ur håret, har haft i den typ i ett år. för er som inte vet är mitt hår slitet som ett röv och jag kan inte göra något åt det.. frisören sa dessutom att vi inte kan färga om det förens i typ juni för det kommer typ dö då. kul! mitt hår, min utväxt. ♥ aja skitsamma, orka babbla. hejdå!

Upp