svenska i mängder




WOAH. (hej med andra ord)
idag fick jag tillbaks min svenskauppsats jag skrev typ förra veckan. den skulle handla om lycklig kärlek - jag skrev om olycklig. det vill säga handlade den helt från vettet illegalt om det jag är allra bäst på; broken hearts och lidande! såjaaa! så jag fick typ "lysande bra" i betyg, fast att jag hade missat grundpoängen, nämligen att den skulle vara POSITIV och handla om LYCKLIG kärlek och GLADA stunder, liksom. anyways, imorgon har vi svenskauppsatsskrivning, inte nationellt, men typ "kursprov" eller whatever. känns ju BRAA.. hHEHEHH. :( tre timmar i södra aulan, kommer bajsa ner mig helt ärligt.
aja. nu ska jag typ.. äta. vad annars?

ps, lol att jag valde en bild med spansk text när jag snackade om svenska ===pPPppPpPPPpp

elever |
#1 - - tasha:

i knowwww! :O

#2 - - BY.NATTA:

sv: Funderat på att testa snowboard, men aldrig blivit av!

Kram

Upp