machu picchu


tack för att ni gillar min heta bild, tog den i somras med en ickesystemkamera! kompakt funkar också hianmkoe

ååh.. kommer aldrig smälta att jag ska se the strokes live.. alltså jävlar! vilken jävla adrenalinkick jag fick av det! hihihi. fick mig o tänka på draman idag. jag har drama som estetisk verksamhet, och det är asjobbigt men askul. alltså, vi skulle gestalta känslor och så fick jag nervositet. jag är nervös av mig men är enligt läraren "överdriven" och "oseriös" hela tiden och "komisk". jag kan inte vara seriös, tydligen.. och jag vet inte vad fan jag ska göra åt det liksom, för jag menar, jag är som jag är? jag kan typ inte tona ner mig. och för att visa att jag var nervös typ försökte jag vara nervös liksom? haha o jag överdrev självklart.. så nu vet jag inte vad fan jag ska göra, han sa bara att han ska ge mig en utmaning att inte vara så överdrivet barnslig hela tiden typ. orka att lärare hatar en.. seriöst. ork
annars har jag inget mer att säga idag, är trött som en röv och ska göra spanska nu. härligt liv. kramhej! (hahahaha fin variant till puss. jag menar, hur ofta pussar man varann som man skriver att man gör? kan man lika väl skriva kram istället)

Upp