världens bästa citat



(förklaring till att jag har en bild på en jävla hjärna:
det har med intelligens att göra! så a.)


jag fan kommer inte ihåg vem det var som sa detta, tror det var nån smart jävel från en film eller nåt.. anyway så var det så jävla bra sagt att jag har tänkt på det varje gång jag gjort en dum grej. lyssna noga!:


livet går ut på att göra saker som man sedan kommer ångra.
har man inget att ångra, har man inte levt fullt ut.


något sånt! SÅ JÄVLA RÄTT. SÅ JÄVLA BRA ÄRE!
seriöööst. har man inget att ångra i sitt förflutna, vad är man då för jävla tråkig person? då har man ju inte gjort någonting i sitt liv, då har man inte trotsat något/någon, och man har inte levt på riktigt. jag lever fan utefter detta, att det gör inget om jag kommer ångra det jag gör, för då har jag någonting att berätta efteråt iallafall. då har jag något att komma ihåg. trots att det är ett misstag, så får jag ju ut något av det. antingen lär jag mig att jag inte ska göra det igen, eller så tycker jag att det var skitbra & skitroligt,  och så vet jag att jag kan göra det igen. och igen. och igen.
it's all about att skaffa sig erfarenheter i livet.
fan vad klyftig jag låter. <33333333333
men ni fattar va? så jävla bra citat. så jäääävla bra.
finns fan inget bättre tror jag. :D

socker |
Upp