Amanda Jakobsson















haha åh amanda, var ska jag börja?
du är så jävla dunderbar. finns där, alltid! i alla lägen. jag kan vara hur efterbliven som helst o typ stå 2 minuter från ditt hus o ba tja, kan jag komma till dig eller? när klockan är typ mitt i natten, o du säger ALLTID ja. du finns ALLTID där för mig. känns så jävla bra o ha dig. pålitligare människa än dig får man fan ta o leta efter!
orkar inte skriva aslånga texten, men vill bara att du ska veta att du är det finaste jag har. du är så jävla bra människa, glöm aldrig det. & tänk på att du alltid kan komma till mig om det har hänt något, för jag finns alltid här för dig som du finns för mig. hur förjävligt allt än känns, och jag vet att du inte vill lägga "bördan" på andras axlar, så är det bara att komma till mig! för jag finnsssssssssssss. jag skiter fullständigt i hur "jobbig" du tycker bördan kommer bli för mig, så länge du mår bra så mår jag också bra.
åh. kom ihåg det här!
älskar dig pärlan. ♥

socker |
Upp