oså gick flyttlasset..




här har vi mig!
eller nä, men kunde ha vart! asså, jävlar, jag har burit så många lådor idag så jag tror jag dör ahahha. asså har ont överallt. o ni ska se mamma, hon har fan blåmärken överallt, o typ repor eller sånna cutsår i händerna för att hon burit så mkt! sjyyyyyykt breuu! :D
men nu har vi iaf flyttat, från ena lägenheten till det andra. och faaaaaan va konstigt det känns. asså, har aldrig upplevt en känsla som denna förut.. liksom, jag kommer fan sakna vår gamla lägenhet på ett eller annat sätt. har samlat så jävla många minnen där, speciellt i mitt rum, så känns nästan fel att bara sticka därifrån. och dessutom att flytta ihop med en annan familj. mamma har alltså flyttat ihop med sin kille, så jag har fått 2 syskon till på köpet.. h3h3h3h3h3h, tre syskon, jävligt kul..! asså dom e goa o allt men fyfan säger jag bara. kommer dö, oensam som fan. barn överallt! mäh

sen så äre ju oxå så att jag trivdes faktiskt i vår gamla lägenhet. den var fin! skitfin rent ut sagt faktiskt :( och nu ska vi ba gitta därifrån & lämna all memories behind. känns førjævligt. när jag stod i mitt gamla rum, mitt tomma rum med vita och svarta väggar, så kändes det illa. illaillaillaaaa. jag vill inte flytta! fan. jag trivdes ju fan här! och nu var allt tomt. och när jag lämnade mitt rum för sista gången, mitt gamla fina rum, så kändes det som att jag lämnade en del av mig där. tänk nästa jävla fula unge som kommer plocka upp den delen och bygga vidare på den. känns fel. felfelfel..

men antar att det är kul också. är glad för mammas skull, trots att hon är förjävlig att flytta med. har aldrig sett henne så glad och arg samtidigt! hon är skitarg för att det är jobbigt att bära grejer, oså är hon skitglad för att flytta ihop med t-bone! yeeea, det är så jag kallar honom, torbjörn med stort T. hennes ögon typ glittrar av glädje och hon ser ut som en kines och kan typ inte sluta le såfort han är i närheten. så antar att det är värt det!

wellwell, nu ska jag sova iaf. meneeeeee, pussssssss :)

socker |
Upp