nausea

http://3.bp.blogspot.com/_tJJEi1zseDI/SCNgLc4sQ2I/AAAAAAAABAA/vgP2twq_xPU/s200/nauseous.jpg

jag mår så jävla illa.
helt seriöst, jag kommer spy när som helst.
ALLVARLIG TALAT. herregud.
det började vid 1 idag när jag duschade.
jag råkade skära mig på vristen med rakhyvelen, o det blödde nåt så in i helvete. jag fick världens äckligaste känsla i magen och det kändes som att jag skulle ramla ihop och dö. jag blev helt jävla snurrig, helt seriöst! asläskigt. har aldrig känt så. svimmade typ. nä men, jag satte mig på toastolen o ba andades, för det va så jävla äckligt. o sen dess har jag varit spyfärdig & mått illa.
jag har dock varit på delsjön under dagen med lilla alle. det var chillidill! asvarmt o sånt.
men nu måste jag fan ta det lugnt. vi har friidrottsdag imorgon, vilket jag inte vill missa. love friidrottsdagar!
nu ska jag dra. spyr snart.
poess.
socker |
#1 - - LORISSALOVEBOMB:

Ursäkta min inaktivitet - om du märkt den ;) Men nu är jag tillbaka med bilder från pysselhelgen. Kika gärna - vilket blev snyggast?



Ta hand om dig/ Loo

#2 - - cornelia:

ALEXXXXXXXXXXXX

DU FYLLER FAN ÅR SNART :D

#3 - - LORISSALOVEBOMB:

Min blogg kommer inte drivas lika seriöst längre, men jag hoppas att du har gillat att läsa den. Du är välkommen att fortsätta, men jag kommer nog inte kunna ha samma glöd längre, av olika anledningar.



<3/ Loo

Upp