hell yeah att vi är vetenskapsmän!

we are scientists - the great escape






bra band jag har hittat vaaaaa?
jaja visstvisst suresure megajaOmegajaO





SNART ÄRE FAN S O M M A R!
shiit, kan ni tänka er!? moahahahha PEPPAR
jag har köpt min klänning nu, gjorde det i fredags.
tror ni det blev någon färgglad klänning som jag ville?
HAHAHA det blev typ den mest kritvitaste klänningen i stan!
S K O J
den var iaf skitsöt tycker jag. den är vit som sagt, oså ären typ smal upptill men skitpuffig där nere. vene hur jag ska förklara. lägger upp bild den nionde juni, dvs om 24 dagar! (tror jag räknade rätt)..
för det är så långt kvar tills skolavslutningen är! är man inte glad då eller? sheettttttttttttttttt
och jag FYLLLERRRRRRRR SEXTON ÅR om TIO DAYS! hihi sug på den. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
då ni

och snart ska jag till karlskrona och bo hos julia asmånga dagar och leva och ha nice! mohahahha
& som vi gör varje år ska vi åka på hasslö-fucking-mini-festivalen och dö lite (:
asså sommaaarn,  var äru? skynda dig hit

socker |
Upp